Nový Opel Mokka uplatňuje zavedený prístup šetrenia zdrojov aj v interiéri. Pri výrobe všetkých textílií sa použili materiály s obsahom recyklovanej zložky. Vizuálne sa do popredia dostáva „detoxikačný“ prístup – s jasným dôrazom na to podstatné. Nový volant so sploštenou hornou a dolnou časťou jednak dodáva kabíne športový nádych, ale zároveň do nej novým emblémom blesku v strede vnáša vizuál masky Opel Vizor a vodorovnými líniami kopíruje štýl vonkajšieho dizajnu vozidiel značky Opel.
Stredová konzola medzi prednými sedadlami, v matnej striebornej úprave, je teraz ešte prehľadnejšia než doposiaľ. Dizajnéri spolu s konštruktérmi zakomponovali do farebnej dotykovej obrazovky v strede niektoré nastavenia, ktoré sa predtým obsluhovali tlačidlami. Celý dizajn kokpitu tak pôsobí viac sviežo a ešte príťažlivejšie, akoby pochádzal z vozidla vyššej kategórie. Napríklad dizajn zachovaných spínačov na ovládanie elektrickej parkovacej brzdy a voľbu jazdných režimov (vo variantoch modelu Mokka s elektrickým pohonom a automatickou prevodovkou) sa prevzal z nového modelu Opel Grandland.
Nový model Mokka pozdvihuje na vyššiu úroveň aj nový multimediálny informačno-zábavný systém s navigáciou. Tento bestseller prešiel ďalším vývojom a teraz ponúka v štandardnej výbave 10-palcový digitálny informačný displej vodiča a rovnako veľkú farebnú dotykovú obrazovku. Tú môžete jednoducho obsluhovať pomocou miniaplikácií, podobne ako smartfón – prípadne v kombinácii s voliteľným navigačným systémom stačí povedať „Hej, Opel“ a môžete používať hlasové ovládanie s rozpoznávaním prirodzenej reči. Obidva displeje si môžete prispôsobiť množstvom spôsobov. Systém dokáže rozpoznať osobný profil vodiča na pripojenom smartfóne, pričom pripojenie je v novom modeli Mokka vždy bezdrôtové. Na centrálnej obrazovke sa dajú nastaviť rôzne virtuálne skratky a rozličné farebné motívy ponúkajú dodatočné možnosti prispôsobenia.
V prípade nového modelu Mokka automobilka Opel sprehľadnila proces výberu rovnako ako jeho dizajn: novinka bude dostupná vo výbave „Edition“ a „GS“ s možnosťou ďalšieho individuálneho prispôsobenia pomocou dvoch balíkov.
Z hľadiska pohonu majú záujemcovia o model Mokka na výber úsporný zážihový motor a dve elektrifikované alternatívy. Toto kompaktné SUV bude dostupné vo forme moderného hybridu s 48-voltovou technológiou aj ako batériový elektrický variant Mokka Electric, ktorý dokáže jazdiť na lokálnej úrovni úplne bez emisií. Nová Mokka s čisto elektrickým pohonom je teraz v ponuke s výlučne s elektromotorom s výkonom 115 kW (156 k) a akumulátorom s kapacitou 54 kWh. Vďaka efektívnemu usporiadaniu sa konštruktérom podarilo napriek kompaktnej veľkosti akumulátora dosiahnuť príkladný dojazd. To znamená, že vozidlo prejde na lokálnej úrovni až 403 kilometrov (WLTP2) úplne bez emisií. Umiestnením akumulátora pod podlahu sa ušetril priestor a znížilo sa aj ťažisko vozidla, vďaka čomu získala nová Mokka Electric spoľahlivú stabilitu na cestách. Krútiaci moment 260 Nm, ktorý je dostupný okamžite, zaručuje variantu Mokka Electric rýchlu akceleráciu z miesta aj skvelý zážitok z jazdy.
Zákazníci, ktorí preferujú alternatívny druh pohonu, si môžu vybrať model Mokka ako hybrid so 48-voltovou technológiou. Kombinuje 1,2-litrový preplňovaný zážihový motor s výkonom 100 kW (136 k), elektromotor s výkonom 21 kW (28 k) a novú elektrifikovanú 6-stupňovú dvojspojkovú prevodovku. Tento optimalizovaný systém prináša výrazne nižšiu spotrebu paliva a nižšie emisie CO2 oproti porovnateľnému vozidlu s klasickým pohonom. Pri nízkych rýchlostiach môžu vodiči verzie Mokka Hybrid jazdiť na svojom SUV v mestskej premávke čisto na elektrinu, a teda lokálne úplne bez emisií.
Vynovená Mokka bude začiatkom januára u všetkých predajcov Opel na Slovensku.